sobota 30. septembra 2017

Annabelle 2 mojím okom (trochu hejterským:D)

Ako fanúšik hororu som bola na zrodenie zla – Annabelle 2 veľmi zvedavá. Kto by sa netešil na vyčíňanie milej bábiky (ktorá podľa mňa vyzerá aj tak desivo a za nič na svete by som si ju ako darček nepriala), ktorú posadol sám satan?


Začiatok som prečkala v napätí, čakala som už na začiatku niečo, čo ma vtiahne do deja a....Nič. Doslova nič. No dobre, niečo – na úvod nás za srdce chytí „náhodná“ smrť malého dievčatka a každý divák už vie, v čom bude spočívať zvyšok scenáru. Ak ste tipovali od žiaľu chorú matku, nevrlého tatka a ich nekonečnú túžbu získať akýmkoľvek spôsobom dcérku späť, máte pravdu.
Situáciu, ako do obrovského strašidelného domu po 12 rokoch vpustiť život, aby mohol byť zabitý alebo aspoň riadne vydesený či s traumou, vyriešili tvorcovia zaujímavo – opustené siroty, o ktoré sa stará mníška.


A zábava môže začať. Teda, zábava? Ani náhodou. Nasleduje nič (občasné ľakačky a mihnutie sa nadprirodzenej osoby) a potom ďalšie nič na čele s chromým dievčatkom, ktoré – áno, všetci sme uhádli – bude ústrednou osobou, ktorej dušu vcucne démon skrytý v bábike.



Neskôr som už len čakala na moment, kedy budú zabití rodičia a nebola som sklamaná. To už sme boli vo finále, kde bol v podstate len kopec hluku, napäté naháňačky, vrieskanie dievčat a čuduj sa svete, všetci prežili. Dokonca aj chromé dievčatko posadnuté démonom, ktoré prežilo krátky pobyt v bibliou vytapetovanej miestnosti a ušlo do prvého dielu Annabelle, aby páchalo skazu naďalej. Samozrejme, stihlo popri úteku poriadne poupratovať vnútro domu.


Na záver – ak ste to ešte nevideli, pustite si niečo lepšie, trištvrte filmu som sa nudila a pozerala na svoje mača, ktoré sa mi uvelebilo na nohách a zaspalo, ak sa niečo udialo, vedela som, čo bude nasledovať a ten kvázi šťastný koniec tiež nemusel byť.  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára